onsdag 18. mai 2011

DESIGN, FUNKSJON, ESTETIKK OG STEMNING

FOTO/DESIGN:  Design Shimmer.

Vakkert fra DESIGN SHIMMER. Jeg vil ikke røpe alt enda, men kvinnen bak Design Shimmer skal jeg skrive mer om her på bloggen.  Alt om dyktige henne litt senere. Gled dere! Akkurat nå nyter jeg kvelden og drikker  mengder med kaffe. Ute er det regnfullt og grått. Å se på bilder som jeg stadig får tilsendt i forbindelse med Interiør & Boligmessen gir stor inspirasjon. Da kan det bare regne tenker jeg.......!

Nedenfor noen bilder av funksjonell og stilren design fra  MONTANA (Tilsendt fra BERLE TABURETTEN som skal ha stand på messen).   Om ikke lenge inviterer vi samtlige utstillere til informasjonsmøte i Grieghallen. Da lanseres hele programmet for messehelgen. SPENNENDE OG SKUMMELT på en gang! Jeg håper dere liker programmet. Jeg legger det ut her på bloggen like etter utstillermøtet. Følg med!





Til slutt: Takk for at du besøker bloggen!! Jeg blir svært takknemlig om du sprer informasjon om messen til venner og familie. Det betyr mye at vi sammen skaper en "snakkis" i markedet slik at alle som har glede av en slik begivenhet får vite om den. Jeg ønsker alle der ute hjertelig velkommen 23.-25 september. I mellomtiden så liker jeg at du henter inspirasjon her på bloggen.

Hei så lenge!
Trude



Ingen kommentarer: