tirsdag 28. juni 2011

GOD SOM GULL

Min favoritt!! God som GULL

Tenk deg tidlig en morgen med rykende fersk kaffe servert i en diger "dødningehode gullpolert"  kopp?!! Guttene mine på 7 & 9 år ville ha digget denne koppen kjenner jeg dem riktig. Og kanskje ville de ha gapskrattet litt av en mamma med slik kopp?!!.... Ha ha. Den står ihvertfall øverst på min ønskeliste over nye kaffekopper.

Det er Pihls Paradis som forhandler koppen, og fås i flere forskjellige farger og størrelser. Sjekk også disse råtøffe putene fra samme forhandler:


Pihls Paradis klargjør seg nå til Interiør & Boligmessen med sine unike leveranser i vente. De tar også sin populære blomsteravdeling med på messen, og kommer til å legge ut tilbud i forkant til samtlige utstillere som er interessert i dekorasjoner og blomsterkvaster. La det bare bugne!! Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: