mandag 13. juni 2011

PRODUKTDESIGNER MED INTERNASJONAL OPPMERKSOMHET


SIREN ELISE WILHELMSEN
Produktdesigneren fra Bergen har høstet internasjonal oppmerksomhet med sitt strikkende klokkeprosjekt. Kanskje leste du om henne i Bergens Tidende i februar? Hennes klokke teller tiden i masker. Etter ett år har hun et to meter langt skjerf. Designeren ønsker å få folk til å tenke nye tanker med sitt design. Man kan trygt si at hun viser tiden på en ganske annerledes måte enn hva som forventes. Her må man være tolmodig! Med denne klokken må man Stoppe opp litt, Stresse ned litt.....se bort fra tid forbundet med klokke og kalender.  Et spennende innspill til det moderne hverdagslivet og alle puslebitene som skal på plass nettopp ved hjelp av klokke og kalender.

Med god erfaring fra INTERNASJONALE MESSER (København, Stockholm, London og Milano) er jeg STOLT over at hun besøker oss på Interiør & boligmessen 23-25 september.  Du opplever henne på lanseringsscenen i selve messehallen sammen med alle de flotte utstillerene. Her bør vi kunne forvente oss et sprekt design og en del overraskelser!

Ha fine dager fremover, med eller uten klokke. For min del blir det definitivt med klokke. Juni byr på avslutninger og aktiviteter i rikt omfang. Det vil jeg tro det gjør for mange av dere også. Men stoppe opp og stresse ned - det kan man likevel ha i tankene synes jeg. For juni byr på svært lyse kvelder. Det er ganske fint å nyte kveldene og SOMMERLYSET om man tar seg tid. Jeg var på skogstur sent i går kveld. Selve roen det.

-Trude-

Ingen kommentarer: