tirsdag 28. juni 2011

SOMMERLIG

Foto: Pip/Velkommen
SOMMER......

Selv om regnet plasker ned om dagen, så byr sommeren på  lange kvelder. Jeg for min del er rakst ute med stoler, puter og pledd. I går kveld hadde jeg besøk av en god venninne og nabo. Vi satt ute i sommerregnet med varmende drikk, ullpledd og stearinlys. Et lite tak over terassen sørger for at regnet ikke er til hinder for utelivet. Det er slik det skal være om sommeren. Lange kvelder som blir til natt. Og ingen vil i seng. Sommernatten.



Bildene er fra serien Pip. Velkommen er forhandler av dette populære merket og vil være på Interiør & Boligmessen med siste nytt. 
Ha en sommerlig dag i regnet!

Trude

2 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Så spennende at dere skal ha en ny messe i Bergen. Jeg skal virkelig vurdere om jeg må ta turen over fjellene for å se hva dette er.
Legger meg til som følger så har jeg i mellomtiden litt informasjon å følge med på. :)

Lykke til med forberedelsene. :)

Anette Willemine :)

Interiør- og boligmessen sa...

Kjære deg;
tusen takk for hyggelig hilsen og takk for at du følger med. Jeg synes virkelig du skal sette av dato og ta turen over. Det er mange bloggjenter som har meldt sin ankomst allerede.

Følg med oss fremover, så skal du bare se at vi møtes til høsten på messen!

Ha en fin sommerdag!


Trude