lørdag 2. juli 2011

JEG DRØMMER OM......



GOTLAND!
En venninne sendte meg tips om dette stedet! DRØM!!

GOTLANDS kanskje største naturressurs må være STILLHETEN: tenk å vandre i strandkanten og beundre klippeformasjonene som skal være helt spesielle for Gotland.

Du kan "SE" stillheten på bildene. Det enkle er ofte det beste. Jeg drømmer om en slik ferie......Med Ro & Stillhet som hovedingrediens. Solskinnstimene er mange og omgivelsene er omkranset av ruiner, hav, grønne enger, uendelige himlinger, stjerner og villblomster. Ville jeg ha kjedet meg? Muligens.....I såfall ville jeg ha godt av det!

Min favoritt-designer Jane Cumberbatch kombinerer sitt spennende arbeid med et hektisk familieliv. Hun påpeker at livet kan være strevsomt for mange i en høyteknologisk tidsalder hvor vi lett kan miste av syne de enkle tingene i livet.  Jeg liker hennes tankegang om det enkle, og hun tør skape bøker og historier som handler om nettopp dette. Som det å prioritere å ta seg tid til en tur i frisk luft og en piknik med venner og familie. Gotland må være perfekt kontrast til vår moderne livsform. Her kan vi hente mye godt påfyll tror jeg.


Jeg lukker Gotlandsdrømmen inn i hjertet for denne gang og tenker at drømmen skal bli virkelig en annen sommer..............Men en tur i frisk luft og piknik  - det lover jeg å få til uavhengig av Gotland.

 

Ingen kommentarer: