søndag 21. august 2011

NYTT KJØKKEN?


ØNSKER DU NYTT KJØKKEN?

Da er det god grunn til å vente til høstens Interiør & Boligmesse i Bergen! Kvik Kjøkken stiller med spennende  utstilling på messen. Den populære kjøkkenprodusenten høster stadig god respons i markedet og mange favoriserer disse stramme linjene fra Kvik. SE bare her:


De vet å krydre utstillingen perfekt. Nydelig bruk av farger, materialer og strukturer.
Jeg gleder meg til å se utstillingen på messen. Jeg har store forventinger til denne populære dansken!


MYKE STRUKTURER i røffe omgivelser...

Ha en fin start på uken alle lesere!

Håper de fleste interiørbloggere har fått med seg både konkurransen og invitasjon til messens bloggtreff som ble lansert i foregående innlegg. Mange har meldt seg på, men det er plass til flere! Hører fra dere.
  Håper forresten mange koser seg med konkurransen. Jeg er spent. Det blir som julaften!!

Varm hilsen


2 kommentarer:

24 sa...

Er så heldig å allerede ha eit kvik kjøkken! Men ser på bildene at eg har mykje inspirasjon å hente likevel :) Nydelige bilder!
Spanande med nytt!

Ha ein fin dag!
Mvh. Helene

Ps. Snart berre ein mnd igjen!
Glede!

Interiør- og boligmessen sa...

Takk for kommentar:-)
Ja snart brakar det laus!!
Vi gleder oss alle!