søndag 18. september 2011

MULTIFORM KOMMER MED EN HEST!

Foto/Design: Design Shimmer

MULTIFORM er i vinden for tiden i sosiale medier. Det er mye snakk om denne hesten de påstår skal bli med på messen. Har dere hørt det samme? Hva i all verden??
Bildet øverst er riktig nok designet av Design Shimmer - nydelig er det. Skal jeg være ærlig så aner jeg ikke hva Multiform og Benedicte Friele Grung driver med ....he he he. Morsomt er det. Og jeg er nysgjerrig til tusen. Snart får vi se denne hesten.

Kom på messen og besøk Multiform og gjengen. Opplev hesten selv da vel.

2 kommentarer:

Eira sa...

Min gode kollega Inger tipset meg om bloggen, messa og frokosten.. Jeg vil gjerne være med, lørdag kl 10 :)

Interiør- og boligmessen sa...

det er flott. Hjertelig velkommen. Du er herved påmeldt!