søndag 25. september 2011

tusen messeklemmer strøs ut fra meg

Det er blitt september og høst. Messen har hatt sin premiere . Vi fortsetter i dag og avslutter messen i ettermiddag kl 17.00. Vi som arrangør og bransje har en fantastisk helg i Grieghallen. Vi håper og tror at publikummere nyter helgen i Grieghallen også. Det har sydet av mennesker her disse dager. Besøkstallene er helt enorme. Jeg er ydmyk overfor bransjen som har lagt ned så mye ressurser i å få til en så fin messe - og utrolig takknemlig for at besøkende har tatt turen. Dette har blitt til en begivenhet over all forventning. det er en drøm.....
Det fineste med alt er at mennesker som møtes i Grieghallen opplever det lille ekstra - den gode opplevelsen - faglig påfyll - den sosiale praten. Jeg kan ikke trekke frem noen av høydepunktene frem til nå, fordi det har vært så mange. Mange nydelige foredragsholdere - fantastiske lanseringer osv. Kafeène som er på messen serverer den beste kaffe - de beste matretter. Takk! Mennesker møtes - de koser seg!!

Bloggfrokosten med bloggerne lørdag var helt fenomenal - takket være Emmeline, Fru Fly, Bo  og alle de andre involverte. Vinner av årets fotokonkurranse - Kristina Landro - bidro med et nydelig bilde. Vises senere.

Mennesker er flotte- jeg avslutter med et bilde av Bjørg Thorhallsdottir fordi hun snakker om MOT, VARME og KJÆRLIGHET. Hun var forøvrig på messen i går - helt nydelig dame. Håper mange fikk snakket med henne. Dere kan kjøpe hennes bøker på Marlene M jentene sin stand i hele dag.




Takk til alle involverte. Sammen klarte vi å skape den gode helheten! Takk til mine kollegaer som har vært med på gjennomføringen. Takk spesielt til Linn og Jan Olav som har vært ansvarlig for  logistikk, helpdesk og teknisk/praktisk. Men også til alle dere som har jobbet denne helgen. Helt utrolig entusiasme. Ryddeguter, Bente, Line, Mari Therese, Irmelin, Lene og ikke minst Staale. Takk til Aase gode deg som har gitt meg input på at dette går bra. 
Takk til min familie som har hørt med mase om dette messeprosjektet et år - vi klarte det!! Takk til Kristian Vaaga som fra Stavanger har vært markedsrådgiver og konsulent for prosjektet i startfasen. Takk til Janne Gullaksen for råd og støtte. Takk til venninnner som har orket å høre om messen støtt.
Takk til Possibility som jeg er ansatt hos - samt Rune Heljesen som lot meg gå i gang - jeg fikk boltre meg som grunder - takk for tillitten. Vi fikk det til.
Tusen messeklemmer strøs ut til alle sammen. Nå gleder jeg meg. Søndag er det - og messen åpner snart. Det er en viktig og spennende dag!!
Yo ho.

13 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med en FANTASTISK messe! Gleder meg allerede til dere gjentar suksessen neste år ;) *♥*

Ingvild sa...

Kjempeflott arrangement- neste år setter vi av hele helgen :)

Shus sa...

Tusen takk for at DU tok initiativet til ei slik flott messe, eg var overvelda over kor flott den var. Eg kosa meg masse der i går, fekk prøvesitte draumestolane mine Eames, sett på PH-lampen med eigne auger, ete muffins og drukke kaffi, snakka med Kvik som eg skal bestille kjøkken frå og mykje mykje meir. Kom heim med litt "smågodt" i posen og!

Og ikkje minst snakka eg med ein stolt pappa, Kalle, som eg er heldig å kjenne gjennom jobben min!!

Stor klem frå Solveig frå Rosendal

Duse Pasteller sa...

Gratulerer med vel overstått messe!!!
Virkelig en fantastisk myldreplass med massevis av inspirasjon!!:)
Kjempegøy at det ble en suksess! Og veldig koselig at du arrangerte bloggefrokost:)
Janni

Anonym sa...

Kjempe bra messe men veldig skremmende med alle de levende lysene på alle standene og så mye folk, snakk om brannfelle. Ellers kjempe bra.

deconordic sa...

Tusen takk for fantastisk flott messe og hyggelig bloggfrokost! Gleder meg allerede til neste års messe, for dette må da bare bli et fast arrangement? :)

Hilde sa...

Tusen takk for en flott messe! Jeg koste meg masse, først bloggfrokost og deretter med shopping og kikking hos utstillerne!! Gratulerer så masse!! DU klarte det!!!

Elisabeth H. Urø sa...

Gratulerer med et flott arrangement. Jeg fikk desverre ikke vært med på bloggfrokosten, men neste år vil jeg definitivt være der. Det er bra at du setter litt fokus på bloggere også. hilsen Elisabeth fra hageoghus

Jeanette sa...

Gratulerer med en vellykket messe!DERE HAR GJORT EN KJEMPE JOBB! Var en fryd å være på besøk, storkoste meg. Mye fin inspirasjon å hente(og kjøpe:) Synd jeg ikke kunne delta på bloggfrokost.. Håper dere arrangerer messen til neste år også, Bergen trenger dette!! :)

-Jeanette-

Den Grønne Baljen sa...

Gratulerer Trude...
med en fantastisk flott gjennom ført messe.... Du og dere andre har gjort en super jobb som har resultert i en proff gjennom føring av denne messen..
En flott blanding av utstillere, opplevelser.. blogg frokost...


Jeg gleder meg allerede til at dette blir en tradisjon i Bergen..

Rita sa...

Jeg ble ærlig talt ganske skuffet. Joda, fine utstillinger, men for meg som bor i byen ble det bare en utstilling over alle byens interiørbutikker. Og de har jeg da sett så mange ganger før... Hadde håpet på litt mer nyheter, og litt mer overraskelser. og alle de gode tilbudene man var lovet på forhånd, de så ikke jeg noe til. Ikke noe mer tilbud enn det man vanligvis finner i butikken. Så for meg ble dette bare å betale 100 kr for å gå i butikker jeg vanligvis besøker gratis.

Anonym sa...

Godt jobbet, vet hva som ligger bak store arrangementer!!! Neste gang, kom dere opp av "kjelleren!" Heldigvis brukte jeg fredagen mest, klok av erfaring. Passe med folk, tid til spørsmål, prøvesitte, prøvesmake... bestemme seg for å handle, ta bilder og vise hjemme.Tilbake lørdag!!! Rett og slett ubehagelig fullt, hadde ikke sett noe, ville ha gitt opp.Betalte for alt jeg hadde sett dagen før, og gikk ut. Dette opplevde flere. Synd. Et annet lokale? Arenum? For dette må jo fortsette:-)Gjorde noen gode kjøp; eamesstoler og lampe med strikkelue, bl.a.

Fjordlykke sa...

Ååå jeg koste meg sånn Trude! Gratulerer med glimrende gjennomført messe! Fantastisk koselig frokost, og så forlot jeg messen med isblå Kitchen Aid!!!

Klem fra Hege:)