mandag 17. oktober 2011

Kos dere med flere bilder fra messen


Alle foto er tatt av min gode kollega Linn.

Vi har mange mange mange bilder fra Interiør & Boligmessen 2011. Det er kjekt å ha disse å se tilbake på - glede seg over de gode relasjoner og samtaler som ble til. Nyttig kunnskap og inspirasjon som ble hentet.  Jeg lengter ofte tilbake til den gode stemningen vi hadde både under selve messen og under hele riggeperioden. Det er flotte opplevelser å ta med seg gjennom høsten og vintermørket. Nye ideer for messen 2012 ligger på skisseblokken. Gleder meg til å dele dem med dere.
Ha en fin høstdag.

3 kommentarer:

Inger Johanne sa...

...Og me gler oss til å høyra, sjølvsagt!! Fin mandagskveld i blesten til deg!

Klem

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Kjekt å se bilder fra messa jeg dessverre ikke fikk reise på.
Men, GLEDER meg til neste år ! :)

Gerts sa...

Hei! Flotte Bilder :-) Jeg lurer på om du har opplysninger om det mørke kjøkkenet som var utstilt på messen.. Det med en heldekket vegg og to "utstikkere" ( ikke hva det heter).. Hvis dere ikke har bilde, kan du fortelle hvilken leverandør det er? Var så lekker planløsning :-D