søndag 13. november 2011

Med hjertet








Foto: Lånt fra Tine K/blogg

Det er ikke vanskelig å se at Tine K har hjertet og sjelen med seg i alt hun gjør. Det var også noe av grunnen til at vi inviterte henne til Interiør & boligmessen i Grieghallen. Vi ønsket at hun delte med oss en historie som vi alle kan hente inspirasjon fra og glede oss over. En historie om veien til suksess- men enda viktige en fortelling om hvor viktig det er å gjøre ting man trives med og har troen på selv. Det ekte varer lengst, heldigvis. Med hjertet og sjelen i sentrum for produktutvikling og markedsteft har denne damen jammen meg klart å skape noe helt særegent og det over lengre tid. På egne bein - uten investorer. Hun sier hun smiler på veien til jobben hver dag - det forstår jeg godt. Det var en herlig opplevelse å ha henne på messen. Jeg opplevde at mange satte pris på å få hilse på henne.

Hver dag nyter jeg kaffe`n i min stripete godt brukte Tine K kaffekopp! Den blir jeg neppe lei av.
Ta turen til AC Home om dere ønsker å titte nærmere på de vakre juleproduktene til Tine K. Jeg er overbevist om at det bugner av inspirasjon i denne butikken


Ha en fin start på uken. Snart kan det blogges om julen for fullt - og det gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer: