tirsdag 6. desember 2011

BESTE STAND 2011

VINNERE AV ÅRETS BESTE STAND!

 Interiør & boligmessen har med sin lokale forankring en fin mulighet til å ha tett dialog med utstillere. Her om dagen var jeg innom Pihls Paradis, som forøvrig ble kåret til ÅRETS BESTE STAND. 
Jeg tok en koselig prat med daglig leder Linn (midten på bildet) og vi mimret litt om høstens Interiør & boligmesse. Jeg spør henne hvilke inntrykk hun sitter igjen med nå i ettertid:

Det jeg likte ved messen var kvaliteten på standdeltakerne. Også en god mix, der både større interiørbutikker og mindre livsstilsbutikker ble representert.
Jeg likte også at det var en god stemning og atmosfære der det hele tiden skjedde noe for publikum.
Vi er med også til neste år fordi det var en flott arena og få vist oss frem.

"Linn Pihl Nyborg"

Jeg har fått det for meg å spørre om favorittdrikken til de jeg møter på min vei. Linn presiserer ivrig:

Favorittdrikk; Stor kopp med dobbel latte fra nespresso :) Har hun noen favorittdag??
Jepp selvsagt: Favorittdag; Fredag !! Siste dag i uken - jobb, trening og så fredagskos
hjemme...:)

"Linn Pihl Nyborg"

Både Pihls jentene og alle dere der ute ønskes en fin desemberdag. Kos deg med din favorittdrikk...!

Ingen kommentarer: