mandag 2. januar 2012

INTERIØRFESTEN 2012

Foto: Messens fotograf Monica Johansen/Studio M

2012 er i gang - riktig godt nyttår til dere alle.
Årets (!) Interiør og boligmesse i Bergen får et sterkt fokus fremover. Endelig kan vi sette god design på dagsorden nok en gang, få frem moderne overraskelser og følge med på hvilke TRENDER som rører seg og dukker opp. Og vi kan stolt gjøre det i Bergen by med en bransje som bugner av siste nytt. Lykke - synes vi i messens prosjektteam. Håper du blir med på denne reisen frem mot årets messe. Vi skal strø ut godbiter litt etter litt - slik at du kan glede deg ekstra til denne helgen i høst. Ja; for vi håper du setter av dato og blir med.

Sammen skal vi ta PULSEN på nyheter.
En ordentlig INTERIØRFEST skal skapes for bransje så vel som for publikum.
DATO ER: 28-30 SEPTEMBER.

Kjekt om du følger oss her på bloggen. Lover fine overraskelser!

8 kommentarer:

Mitt lille hjem sa...

G O D T N Y T T Å R Trude!
Ser virkelig frem til årets messe, og gleder meg til å følge med på bloggen fremover!
- er jo en del av gøyen :)

Klem
Christine

Love Peace Pionies sa...

godt nytt år:)
følger med!
klem

- sa...

Gleder meg!! Og godt nytt år!!

Inger Johanne sa...

Godt nytt år, Trude! Gler meg til å høyre meir om årets messe!

Klem

Interiør- og boligmessen sa...

Takk for koselige kommentarer. Er så glad for at dere følger med på messens blogg:-) Riktig godt nyttår til dere alle og varme klemmer fra meg. Vi sees:-)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gleder meg skikkelig! :) *♥*

Forever Love sa...

Dette blir gøy og ja halve gøyen er jo å følge med her:-)
Godt nytt år, håper det blir fantastisk!

Klem Tonje

Interiør- og boligmessen sa...

Takk igjen for at dere følger messens blogg. Setter STOR pris på dette. Følger deres blogger også. Nydelige!! klemmer og godt nyttår ja. Vi sees:-)