fredag 17. februar 2012

Jeg skal - skal du?

Foto: Vilde Solli Hjertholm
 IRENE NYGÅRDSVIK

Et lite tips til deg som driver, eller har planer om å drive butikk, utvikling av produkter, salg og markedsføring. Og til deg som ønsker å høre på et annerledes, vakkert foredrag!

BEDRE BUTIKK  er en konferanse som holdes hvert år i Salem Konferansesenter / Bergen. Årets konferanse er satt til 6. mars og jeg gleder meg ekstra i år.
En av grunnene er denne: Irene Nygårdsvik og Raushetens økonomi. Hun er en av mine favoritt -  foredragsholdere, mye fordi hun står med beina godt plantet på jorda og foreleser tydelig om suksesskriteriet for veien til vekst og utvikling: nemlig det kreative i ethvert menneske. Så fint, så riktig og så viktig! Hun utfordrer etter mitt syn den "tradisjonelle" lederstil og inspirerer til mer kreativ tenking i arbeidslivet. Irene trekker frem flere eksempler på enkle, men likevel nyttige ting som gir en komplett helhet for en vare, et produkt. Betydningen av å få servert kaffe latte med et forseggjort hjertemønster, kontra det få en "suppelatte", som hun selv kaller det, er bare en av mange morsomme illustrasjoner hun spiller på.

Se resten av programmet og informasjon om påmelding HER. Det bugner nemlig av godbiter ellers også!

Ha en fin dag der ute - kjøp latte med hjertemønster på i dag:-)!

1 kommentar:

Nina Cecilie sa...

En inspirerende foredragsholder - som rører ved det essensielle i det å vokse og utvikle seg som menneske og bedrift. Anbefaler alle å høre henne,- årets viktigste foredrag?