onsdag 21. mars 2012

KANEL


BETONG
SANSELIG


ENKELT  - NATURLIG

Kjære leser! Kjekt at du titter innom. For nå begynner jeg nemlig å legge ut små deilige dryss om messeinnholdet 2012, ja for du har vel satt av dato? Du er så hjertelig velkommen! Velkommen til spesielle opplevelser 28-30 september, i Bergens storstue Grieghallen. Urbant og lett tilgjengelig for deg!

 Bildene er hentet fra Kanel på Galleriet - den fine kaffebaren med alle de inspirerende og fristende interiørproduktene. I neste innlegg skal jeg røpe litt om denne butikkens egen visjon for Interiør & boligmessen 2012. De har nemlig en veldig hyggelig plan - en søt plan - en koselig plan - en plan jeg er sikker på at du vil like. Følg med da vel.

Regn i luften i dag
Vårlig regn.
Friskt
Godt..

7 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Jeg oppdaget denne kafeen/butikken først nå i høst, og ble så imponert over den utrolig hyggelige betjeningen. Det var ikke måte på hjelp og bevertning. Og nydelige produkter. Gler meg til å høre om den søte planen ;-)

MøbelPøbel sa...

Favorittbutikken i Bergen:)

Katrine sa...

-og de har en fantastisk god chai latte. :))

Interiør- og boligmessen sa...

Tusen takk for respons på innlegget:-) Ja jeg holder med dere: Kanel er en super kaffebar/interiørbutikk. Håper dere kommer på høstens messe 28-30 september; der blir det mye KANEL!! Klem til dere

deasogmia sa...

har ikke vært i den butikken enda jeg... ingen tvil om at jeg skal innom der neste gang jeg er i bergen!

tice sa...

Check This Outmy sources a fantastic readhave a peek at this web-site weblinkMore Help

Anonym sa...

cliquez pour en savoir plus sacs répliques de bonne qualité Regardez ceci répliques de sacs à main Ysl ressource Loewe Dolabuy