onsdag 19. september 2012

IKEA - messestand på en helt spesiell måte!


IKEA imponerer og inspirerer kontinuerlig!  Glad er jeg for at de stiller med STOR stand på Interiør & boligmessen 28.-30. sept.

IKEA sin TEKSTIL HYTTE (ja du leste riktig - gøy sant?) kan du finne på  standplass C2, her kan dere bli inspirert til å sy selv, eller få en av tekstildesignerne til å lage et putetrekk til deg.......Ja, hytten vil være interaktiv og full av liv, dere kan gå rundt i de forskjellige rommene å bli inspirert.

IKEAs interiørdesignere skal innredet en hytte der tekstiler vil være en viktig del av hyttens form, flere  detaljer i rommene vil  overraske :) Planleggingen har pågått i flere måneder, så vi gleder oss stort til å se denne litt spesielle hytten.
Som dere ser utifra helt ferske bilder fra IKEA, så vil stilen være basert rundt den Scandinaviske rustikke stilen....Herlig Herlig. Jeg har store forventninger - gleder meg.





2 kommentarer:

- Rekkehuset - sa...

Det skapet - tenk at der fra Ikea

lillpastill sa...

Å! Hvis ord bare kunne beskrive hvor mye jeg gleder meg!! :)