lørdag 4. juni 2011

IKEAS INTERIØRDESIGNER

                                               Foto: hentet fra Decor 8


INTERIØRDESIGNER FRA IKEA 
SIW HAVELAND skal ha hovedregien for innredning av store deler av vrimle-og loungeomrdåer på Interiør & boligmessen 2011. Og det kunne ikke glede meg mer at det er denne spenstige og dyktige damen som tar sjefsjobben vedrørende dekor og innredning. Med et nydelig blikk for gode detaljer og ikke minst helhetlig innredning ligger alt til rette for at messens viktige områder for sosial prat og avslapning blir innbydende. Det stilles fra messens side store krav til estetikk, form og funksjon. Her skal det slappes av innimellom kåringer, lanseringer, foredrag og handel! God prat, mat og drikke må til!!

Jeg ønsker meg BLØTE SOFAER, PUTER, PUFFER, SOLIDE BORD OG STOLER. Jeg ønsker meg siste nytt av IKEAS PRODUKT- OG MØBELDESIGN.


Snart tilbake. Det er juni og litte grann god temperatur. Kanskje blir det et plask i sjøen i dag?
Ha en nydelig juni-lørdag med eller uten sjøsalt på kroppen!!

Trude