torsdag 28. juli 2011


Så sant så sant..................!




I sommer har jeg vært litt her og litt der. Blant annet så besøkte jeg lille, koselige Sandnes.
Jeg hadde med meg mammaen min.  Vi hadde en super dag. Å innta lunsj på Charles & de var ikke dumt! Nydelig sted. Forseggjort. Lun atmosfære og hyggelige mennesker bak disken.  Vi likte oss så godt at vi satt der leeeeenge. Jeg lot meg selvfølgelig inspirere med tanke på Interiørmessens vrimle- og loungeområde. Jeg krysser fingrene for at vi får til en slik stemning på messen også! Skape stemning som gjør at mennesker bare vil sitte.....prate......spise........oppleve.
Den gode praten. Og faglig påfyll.

Vi fikk også en sniktitt i den spennende vinkjelleren til Charles & de. Bare se her:



Del tiden med de du er glad i.
Tid er en gave du kan dele med andre!
Ha en fin dag der du er.


Snart tilbake


 


3 kommentarer:

Monica Johansen sa...

Hei! Så rart! Jeg hadde også med meg min mor hit (i dag faktisk) Hadde en deeeeeilig lunsj m mamsen og min datter på 2 år. En herlig dag i herlige Sandnes :-)

Interiør- og boligmessen sa...

Så kjekt monica:-) da delte dere tid sammen på et fantastisk sted dere også! Ha en fin sommer og august! Ser deg på messen ikke sant? Klem

Monica Johansen sa...

Selvfølgelig sees vi på messen!