lørdag 30. juli 2011

VI STÅR IGJEN....

 
                                                                                
VI STÅR IGJEN
OG LIKEVEL
SKAL VI SETTE FOT FORAN FOT

SPISE FROKOST
KLEMME BARN
NYTE ØYEBLIKK

-Ingri Egeberg-




        Et glimt av ettermiddagssol og sand fra øya jeg kommer fra. En sen ettermiddag. Sval vind og myke bølger skvulper mot land. Det er sommerferie. Et lite øyeblikk som måtte foreviges og som jeg ønsker å dele med dere.

Messens Sommerblogg ble ikke fylt til randen av sommerinspirasjon fra meg slik jeg forespeilet dere. Som  dere nok har sett av de siste innleggene mine  har jeg hatt et behov for å stoppe opp, ta del i sorgen og ikke minst samholdet som har utspilt seg etter den tragiske hendelsen 22 juli. Flere av dere andre bloggere har formidlet så mye FINT. Takk for at jeg har fått følge med dere. Kunstnere, forfattere og diktere spiller ofte en svært viktig rolle i bearbeiding av vanskelige situasjoner. Jeg har funnet det godt å få sette ord på egne tanker og følelser gjennom andres billedkunst og tekster.

Nå som ferien min nærmer seg slutten, er jeg straks tilbake med fyldig innhold relatert til messen. Høstens HAPPENING i Bergen nærmer seg. Og jeg gleder meg til dette!! Håper du følger med meg videre.

Varm hilsen

             

Ingen kommentarer: