fredag 5. august 2011

LUN HØST I VENTE

 i

FUNKSJON, DESIGN & VARME 
HØSTENS FOKUS FLYTTES FRA UTELIV TIL INNE. VI TAR MED OSS VINGLASSET ELLER TEKOPPEN INNENDØRS. KRYPER OPP I GODSTOLEN & NYTER AT DET ER VARMT OG GODT. RUSKEVÆRET UTE FORSTERKER DET KOSELIGE INNELIVET. NÅR HØSTEN KOMMER ØNSKER VI OSS GJERNE LEVENDE FLAMMER SOM VARMER OG SKAPER LUNHET.DET GJØR IHVERTFALL JEG...

En BIOPEIS gir alle som ønsker det anledning til å nyte stemningen ved levende ild uten behov for pipe eller annet avtrekk. Ildstedet kan plasseres i stua, på kjøkkenet, på badet eller hva med  terrassen? Peisene gir god varme. Varmeeffekten avhenger selvsagt av modell og hvor stor flamme man ønsker. 

Gled deg til å se det flotte utvalget hos Biopeis AS på messen. Jeg har bevisst fått plassert deres stand i nærheten av en kaffebar, så kan man bare sitte der med en rykende latte og nyte flammene....!
 

P.S Heldigvis er ikke høsten her enda. Vi har en fin og lang august igjen. Forhåpentligvis byr den på mye uteliv; bading om kveldene og lange kvelder i hagen. Da er man også klar når høsten kommer. Jeg liker så godt september. Den friske, klare luften......Godt! Men først; nyte august. Jeg har forresten badet i dag sammen med en god venninne. En flott fjelltur etterfulgt av kveldsbad var MAGISK. Lever lenge på slike øyeblikk! 

Et bitte lite tips og ønske fra meg:  
Trykker du på "like" knappen til messens facebookside oppe til høyre på denne siden blir jeg veldig glad. Vi trenger flere "medlemmer" og ønsker selvsagt å oppdatere dere på facebook også. Nå som messen nærmer seg legges det ut spennende informasjon om hele programmet kontinuerlig. Følg med, følg med!
Ha en deilig fredag!