tirsdag 28. august 2012

OCEAN HOPE

 
 
Foto: Tove Hertzberg
OCEAN HOPE
 Er ikke disse bildene bare vakre, søte og vidunderlige??! Ocean Hope er et spennende og viktig prosjekt som har resultert i kunst.
Kunstneren Solveig Egelang, ønsker å formidle hvordan plast i havet påvirker fugl, fisk og fauna. Hytta er et pilotprosjekt for lignende krypinn som er planlagt langs kysten av Hvaler, Lista og Svalbard.
Det er Tove Hertzberg som har delt informasjon om prosjektet og tatt bildene.

 
Tove besøkte Interiør & boligmessen i fjor, - mange av dere husker kanskje bildene vi brukte på flere kafeområder? Det var hennes billedmateriell. Jeg falt slik for henne og stemningene i bildene hennes, helt tilfeldig i grunn, oppdaget jeg henne.....via søk rundt omkring i bloggverden på let etter billeddekor for messen 2011.
Tove er modig, dyktig og veldig inspirerende. Jeg vil lage et eget blogginnlegg om Toves fortelling til meg og som er knyttet til fjorårets messe. En historie som jeg er veldig takknemlig for.  
 
 


 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Jacta est alia sa...

Nydelige bilder! Så frie og ubekymrede liksom!

Inger Johanne sa...

Gurimalla, så spennande!! Dette gler eg meg til å høyre meir om!

Fin dag til deg! Idag må det bli fotolys...:-)

Klem

Tove Hertzberg sa...

Takk snille gode Trude. Du vet at du er spesiell!!!

Anette Willemine sa...

Bilder som setter igang tankene, og blir til noe større.
Vakkert.


Anette Willemine