onsdag 29. mai 2013

SIGNE SCHINELLER I FOKUS!

 Foto: Hifi klubben/Anniken Zahl Furunes. Design: Fly medier


Jo visst skal vi sette den teknologiske hverdagen (og fremtiden!)
på dagsorden til høsten, og det sammen med selveste Signe Schineller.
Vi snakker om Interiør & boligmessens nysatsning "DIGITALE HJEM".

Tenk at en hel ny etasje skal fylles til høsten!



Jeg tok selvsagt en prat med Signe, så kan både du og jeg bli bedre kjent med henne:

*Hvem er du egentlig .....?
 Interiørstylist og inspiratør. heltidsinspiratør kan man si på mange måter!

*Du bosatte deg i vakre Rosendal, helt spontant…..fortell…
 Trengte endring. Trengte en annen hverdag. Tid til å reflektere.
Så fant jeg et hus i Rosendal med strandlinje og brygge som jeg ikke kunne si nei til,
`fant`Rosendal etter å ha vært innleid av Rosendal turisthotell til å holde foredrag.
Tenkte WOW for et vakkert sted. Det må være et tegn. Resten er historie :-)

*Som konferansier på digitale hjem under høstens Interiør & boligmesse, blir det mye terknologi. Hvilke forhold har du til dette? Hva tenker du om en slik arena i Bergen?
 Bra! Vi er alle påvirket og lever hånd i hånd med teknologien, enten vi vil eller ikke.
Alle har mobil, tv og pc? Eller? Så vi må følge med enten vi vil eller ikke. Kjempespennende.
Jeg kommer til å lære masse!
 

*Hva gleder du deg mest til?
 Alle de besøkende. "Summingen" av alle tilstede. Alle forventningene. Alle foredragene. Alle tilbudene. Sosialt medietreff! KOM!!

*På messen bugner det av estetiske loungeområder og gode smaker. Hva er din favorittdrikk?
Elsker en dobbel cortado på lett servert i papp.

*Og har du en matfavoritt?
 Matfavoritten er husmannskost eller sushie. Ferskfisk scorer HØYT det også. 

*Hvilke prosjekter sysler du med akkurat nå?
 Lager ulike foredrag til messer fremover og jeg styler bilder til en katalog for Smartpanel,
vegger jeg lanserte en ny fargekolleksjon på i fjor. Spennende!!




Denne dama er full av energi, pratsom, sosial og inspirerende. 
Digitale Hjem skal "koke", og vi gleder oss over å ha Signe med på laget. 
Du vil se og oppleve henne i denne etasjen hele messehelgen!






Ingen kommentarer: