torsdag 1. oktober 2015

BRIGITTA

Mange dyktige konsulenter gjør sitt ypperste for Interiør & boligmessen. Det er virkelig et stort apparat i sving! Som grunder og prosjektleder må jeg innrømme at jeg er veldig spent, og jeg kan si at det koker virkelig på kontoret her nå. Akkurat slik det skal før Norges salgs og publikumsmesse går av stabelen!
I dag har jeg valgt å trekke frem Brigitta Borrevik som bl a har ansvaret for å effektuere messens hovedattraksjoner. Sammen med bl a messesnekker Einar Nilsson og designrådgiver Siw Haveland skal hun sørge for at publikum både kan høste solide A-HA opplevelser og en god dose faglig inspirasjon. Les hva hun tenker om årets messe under.



Hvilke rolle har du på messen?

Jeg er designkonsulent i årets designteam på messen. Min rolle er litt todelt.
1: Jeg får utfolde meg kreativt i samråd med de andre kreative sjelene i teamet. Blant annet har jeg laget et kjempestrikk med ull fra Hillesvåg Ullvarefabrikk og en annen gigantisk ullinnstallasjon av den flotte ullen.  Gøy gøy gøy! 
 

Brigitta er her i full sving med sceneteppe håndstrikket med kvalitetsull fra Hillesvåg Ullvarefabrikk
 

2: Også har jeg en koordinatorrolle hvor jeg er med å organisere årets trendsoner; naustene. Her er jeg i kontakt med alle de utrolig inspirerende menneskene som kommer på messen, som Kirsten Visdal, AnoukB, Arvid fra os, husfliden og mange mange flere. Kjempekjekt! 

Hvilke forventninger har du til årets messe?

Jeg har store forventninger! Jeg ser at årets messe blir helt fantastisk. Det er en messe med mening og noe som står mitt hjerte nært, nemlig håndverk. Norsk håndverk. Kunne ikke blitt bedre! 

Hva tror du publikum vil like aller best i år?

Vanskelig å si. Det er så mye flott. Det blir saueklipping, betasuppe, engasjerende sceneprat med spennende mennesker, workshops hvor man  selv kan kjenne, føle, lukte og prøve ulike håndverksteknikker. Jeg tror det blir en helt unik stemning på messen som publikum vil ta med seg tilbake.


HANDEMADE....Vakkert arbeid, signert Brigitta.
 
Er det noe du personlig ser frem til

Hele pakken,  men kanskje å høre klikkingen og klakkingen av oppstadveven, standen Mjølk av Kirsten Visdal, og Inspirasjonshuset til messens inspirator AnoukB, også møte alle de fantastiske designerne og formgiverne som kommer i år. FOR en gjeng altså! 
 
Gled dere til å treffe Brigitta, dere vil garantert se henne i sving hele messehelgen. Og det er jeg glad for!