mandag 2. mars 2015

Gjestefotograf Tonje!


Hva er vell bedre enn å strø ut en skikkelig godsak for messen 2015? Vi har med oss på laget nok en fantastisk gjestefotograf. Vi snakker om intet mindre enn Tonje Kyte, også kjent som den dyktige dama bak "Forever Love".

Tonje bor på Os utenfor Bergen, er freelance fotograf, keramiker, yogalærer og student. Nå er hun også en av årets gjestefotografer hos oss! Vi er stolt og spent***Hun startet bloggen Forever Love i 2009, de siste årene har hun dog instagrammet mest. Bli bedre kjent med henne:



Vakker keramikk signert Tonje. Vi håper å se disse produktene på messen!
 
 
Tonje er kjent for sin vakre formidling gjennom bilder! Ikke rart det!
 
 
 
 
 
 
Hvilke forhold har du til interiør & design?  

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt interesse for interiør og design, men de 6 siste årene, etter jeg startet bloggen, har det vært en ekstra stor del av livet mitt.
Jeg er en estetiker.  Et liv med interiør og design blir i mine øyne aldri kjedelig. 

Hva er ledetråd når du arbeider?

Jeg liker når ting er autentisk og jeg prøver alltid å fange øyeblikkene, fra hjerte og med hjerte.
Naturlig lys er også veldig, veldig, viktig for meg. Jeg er glad i lyset, de forskjellige nyansene, og stemningene det skaper. 
Kamera mitt som er stort og tungt, er  a l l t i d med meg uansett…

Favorittrom?

Kjøkkenet

Favorittmøbel?

Et gammelt spisebord fra 1800 tallet

Favorittdrikk og favorittmat?

Vann og thaimat 4ever. 
 
HeiaTonje. Vi gleder oss over samarbeidet:)
 

 

Ingen kommentarer: